Pokud chcete informace anebo nezávaznou rezervaci zájezdu, můžete tak učinit mailem anebo kliknutím na tlačítko „Nezávazné info k zájezdu“. Zde do tabulky napíšete, co vás zajímá ohledně daného zájezdu, případně zda chcete rezervovat zájezd (většinou na 3 – 10 dní, s blížícím se termínem zájezdu dobu zkracujeme).
Pokud jste již rozhodnutí a chcete se závazně přihlásit, najdete u každého zájezdu lištu „Vyplnit přihlášku na tento zájezd“. Po rozkliknutí vyplníte všechny políčka – osobní údaje, volitelné služby, nástupní místo na zájezd apod. Pokud chcete, abychom Vám zprostředkovali cestovní pojištění u pojišťovny Generali, vyberete si produkt, který chcete sjednat. Pokud jste organizátor skupiny, další osoby do přihlášky přidáte klikem na tlačítko „Přidat další osobu“ a za ní vyplníte všechny požadované údaje. Nakonec zaškrtnete políčko „Souhlasím se všeobecnými smluvními podmínkami“ a „Odeslat přihlášku na tento zájezd“. Na váš uvedený email dostanete potvrzovací zprávu, že jsme přihlášku registrovali a u vícedenních zájezdů i platební instrukce za zaplacení zálohy. Během několika dní vám opět mailem pošleme přihlášku na uvedený zájezd. Přihláška (cestovní smlouva) nabývá platnosti po úhradě zálohy nebo plné ceny zájezdu. V případě, že zálohu či celou platbu neuhradíte do určeného termínu, Vaše místo bude nabídnuto dalším zájemcům, případně náhradníkům.
Seznamte se prosím s našimi všeobecnými smluvními podmínkami, kde najdete i storno podmínky.
Pokud jsou již všechny místa v zájezdu rezervovaná, napište do políčka „Nezávazné info k zájezdu“ že chcete být registrován jako náhradník na daný zájezd. Pokud se volné místo uvolní, dostanete od nás zprávu.
Pokud máte možnost využít benefitu zaměstnavatele, můžeme Vám vyhotovit fakturu. Od vás potřebujeme nejlépe objednávku zaměstnavatele (není nutné) anebo tyto údaje: fakturační adresu, IČO, DIČ, přesnou částku pro vystavení faktury, a e-mail, na který máme fakturu zaslat (faktury zasíláme elektronicky, na vyžádání poštou).